اخبار تخصصی

دسته بندی ها :

اخبار تخصصی اخبار عمومی

سامانۀ صدای همکار در گروه صنعتی گلرنک آغاز به کار کرد

به همت کمیته عالی منابع انسانی و گلرنگ سیستم، سامانۀصدای همکار در گروه صنعتی گلرنگ با هدف زمینه‌سازی ایجاد ارتباط نزدیک و مستقیم همکاران محترم خانواده گروه صنعتی گلرنگ با مدیران ارشد شرکت‌ها و گروه آغاز به کار کرد.

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۸/۳۰

پروژه EPR فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت فامیلی مدرن آغاز شد

پروژه EPR فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت فامیلی مدرن برای مدیریت حسابداری، پردازش سفارش، مدیریت موجودی، تولید، زنجیره تأمین و عملیات انبار و فروش که دید واضحی از داده و کنترل دقیق‌تر بر کسب و کارشان می‌دهد، توسط گلرنگ سیستم اجرا شد.

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۸/۲۸

اُکالا در استارتاپ‌های منطقه منا 10 میلیون دلار ارزش‌گذاری شد

طی سال‌های گذشته، اکوسیستم کسب‌وکارها در منا پیشرفت بسیاری کرده است. افزایش نفوذ فناوری و توجه بیشتر به نسل جوان باعث شده است که حالا اکوسیستم استارت‌آپی منا میزبان استارتاپ‌های فعالی از جمله اُکالا با ارزش‌گذاری بیش از 10 میلیون دلار باشد.

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۸/۲۸

گلرنگ سیستم حامی الماسی در چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف

شرکت گلرنگ سیستم به عنوان حامی الماسی در چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف حضور یافت.

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۹/۰۱

دریافت مجوز شرکت خلاق توسط سامانه هوشمند پاتوقی

 استارت آپ گروه صنعتی گلرنگ موفق به دریافت مجوز «شرکت خلاق» از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.
سامانه هوشمند پاتوقی که با همکاری شرکت‌های گلرنگ ترابر و گلرنگ سیستم تولید شده، پلتفرمی برای جابه‌جایی بار بین شهری است.
 

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۷/۰۲

ششمین سالگرد تأسیس شرکت گلرنگ سیستم

گــلرنگ سیستم یکـی از شـرکــت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی گـلرنگ است که در سال 1396 تاسیس شد و در زمینه فناوری‌های دیجیتال، مراکــز داده و ارتـبــاطات، سامانه‌های مدیریت منابـع سازمانی، داده‌پـژوهی و هوش مصنوعی فعالیت خود را آغاز کرد.

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۸/۲۸

شرکت گلرنگ سیستم به لیست شرکت‌های دانش بنیان پیوست

شرکت گلرنگ سیستم با پیوستن به جمع شرکت‌های دانش بنیان در توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای تحول دیجیتال، گسترش نوآوری، تجاری‌سازی و و خلق ارزش در حوزه فناوری‌ دیجیتال نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند.

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۸/۲۲

مراسم توسعه و استقرار سیستم یکپارچۀ GNG برگزار شد

سیستم یکپارچۀ GNG دارای مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی اعم از راهکار منابع انسانی، مالی، فروش و پخش، زنجیره تأمین و تولید است. که توسط گلرنگ سیستم در شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ اجرا و پیاده‌سازی شد.

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۸/۲۸

دانشجویان مهندسی دانشگاه امیرکبیر از گروه صنعتی گلرنگ بازدید کردند

به همت گروه صنعتی گلرنگ، در قالب اجرای طرح کوآپ، تعداد زیادی از دانشجویان مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شرکت گلرنگ بازدید کردند. این بازدید برای آشنایی بیشتر دانشجویان با صنعت و فناوری دیجیتال برگزار شد.

 

golrangsystem-date-icon۱۴۰۱/۰۸/۲۱

نشست TechTalk با موضوع هوش مصنوعی برگزار شد

نخستین نشست از سلسله نشست‌های «تِک‌تاک» با موضوع هوش مصنوعی و Prompt Engineering در ChatGPT شانزدهم اسفند از ساعت 14 تا 16 برگزار شد.

golrangsystem-date-icon۱۴۰۲/۱۲/۲۰