اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
golrangsystem-socials-print
پروژه EPR فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت فامیلی مدرن آغاز شد

پروژه EPR فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت فامیلی مدرن آغاز شد

پروژه EPR فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت فامیلی مدرن برای مدیریت حسابداری، پردازش سفارش، مدیریت موجودی، تولید، زنجیره تأمین و عملیات انبار و فروش که دید واضحی از داده و کنترل دقیق‌تر بر کسب و کارشان می‌دهد، توسط گلرنگ سیستم اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی، این مراسم با حضور مدیران ارشد هر دو شرکت برگزار گردید، و با اشاره به اهمیت سیستم ERP ابعاد مختلف پروژه، حوزه‌ها و دامنه کلی اجرایERP، بازه زمانی یکساله از فاز تحلیل تا تحویل نهایی پروژه تا خرداد‌ماه 1402 مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. 
ERP سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان است که پیاده‌سازی آن در پروژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت فامیلی مدرن در پیشبرد فعالیت‌ها نقش به‌سزایی دارد. نیروی انسانی، مواد اولیه، سرمایه، دارایی و هرآنچه سازمان در اختیار دارد جزء این منابع هستند.

ای آر پی در قالب یک نرم‌افزار همۀ فعالیت‌های اساسی یک سازمان را یکپارچه‌سازی می‌کند تا مدیریت فرایندها ساده‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر شود. این نرم‌افزار انعطاف‌پذیر، فرآیندگرا و اطلاعات محور است که مجموعه‌ای از ماژول‌های یکپارچه، آماده راه‌اندازی، از پیش طراحی و مهندسی‌شده اما قابل تنظیم و پیکربندی براساس نیازهای پویای سازمان‌ها است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت فامیلی مدرن با استفاده از امکانات ای آر پی برای مواجهه با تغییرات کسب و کار توانمندتر می‌شوند و می‌توانند رقابت کنند. با رشد فناور‌های جدید کسب و کارها نیاز به ایجاد سهولت در فرایندهای کسب وکار هستند و با به‌کارگیری سیستمی که نیاز کمتری به دخالت مستقیم نیروی انسانی داشته باشد، هستند تا منابع انسانی را برای افزایش تولید و رسیدگی به نیازهای مشتریان بکار بگیرند.
آرزوی موفقیت برای خانواده گلرنگ سیستم و فامیلی مدرن را در این پروژه داریم.