اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
golrangsystem-socials-print
دانشجویان مهندسی دانشگاه امیرکبیر از گروه صنعتی گلرنگ بازدید کردند

دانشجویان مهندسی دانشگاه امیرکبیر از گروه صنعتی گلرنگ بازدید کردند

به همت گروه صنعتی گلرنگ، در قالب اجرای طرح کوآپ، تعداد زیادی از دانشجویان مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شرکت گلرنگ بازدید کردند. این بازدید برای آشنایی بیشتر دانشجویان با صنعت و فناوری دیجیتال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، با همکاری گروه صنعتی گلرنگ روز گذشته نشست دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب اجرای طرح کوآپ و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های گروه صنعتی گلرنگ که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی در طول شش دهه فعالیت خود در بخش‌های مختلف اقتصادی نقش بسیار پر رنگی ایفا کرده برگزار شد. یکی از اهداف اصلی این بازدید فراهم کردن زمینه‌ای برای دانشجویان علاقه‌مند به این حوزه و به چالش کشیدن مهارت‌ها، توانایی‌ها و ارزیابی استعدادهای دانشجویان است.
این بازدید به میزبانی شرکت گلرنگ سیستم، با حضور دکتر علیرضا کیان‌پور مدیرعامل، مهندس منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی، دکتر حمیدرضا زرندی رئیس دانشکده علوم کامپیوتر، دکتر فربه مدیر گروه معماری و مسئول طرح کوآپ، مهندس عبدی مشاور رئیس دانشکده علوم کامپیوتر و دکتر چهره قانی ناظر طرح کوآپ برگزار شد. 
علیرضا کیان‌پور در این نشست بیان کردند که ما در گلرنگ سیستم برای تسریع سفر تحول دیجیتال و خلق ارزش‌های جدید برای مشتریان، در حال تقویت سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های دیجیتال و جذب نیروی انسانی متخصص و نخبگان این حوزه هستیم به همین دلیل از حضور دانشجویان، نخبگان و استعدادهای این حوزه در جمع خود استقبال می‌کنیم و از این طریق زمانی را برای ارزیابی استعداد آن‌ها در دسترس داریم. پس این طرح را فرصتی مناسب برای شرکت‌مان می‌دانیم تا از پتانسیل شما دانشجویان با انگیزه و مستعد بهره‌مند شده و شما علاقه‌مندان عزیز را جذب کنیم.

 

ترمه رحمانی
روابط عمومی گلرنگ سیستم