اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
golrangsystem-socials-print
سامانۀ صدای همکار در گروه صنعتی گلرنک آغاز به کار کرد

سامانۀ صدای همکار در گروه صنعتی گلرنک آغاز به کار کرد

به همت کمیته عالی منابع انسانی و گلرنگ سیستم، سامانۀصدای همکار در گروه صنعتی گلرنگ با هدف زمینه‌سازی ایجاد ارتباط نزدیک و مستقیم همکاران محترم خانواده گروه صنعتی گلرنگ با مدیران ارشد شرکت‌ها و گروه آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی گلرنگ سیستم، سامانۀ صدای همکار با هدف زمینه‌سازی ایجاد ارتباط نزدیک و مستقیم همکاران محترم خانواده گروه صنعتی گلرنگ با مدیران ارشد شرکت‌ها و گروه آغاز به کار کرد.
یکی از دغدغه‌های همیشگی مدیران ارشد گروه، ایجاد ارتباط نزدیک، شفاف و بی‌واسطه با کارکنان و اطمینان از رسیدگی کامل به مسائل و مشکلات ایشان بوده است. در این راستا و برای تحقق این هدف پیرو دستور کمیته عالی منابع انسانی، شرکت گلرنگ‌ سیستم اقدام به طراحی و راه‌اندازی سیستم "صدای همکار" کرده است. این راهکار، علاوه بر حفظ شأن و کرامت انسانی همکاران، زمینۀ ارتباط نزدیک و مستقیم آنان را با مدیران ارشد سازمان فراهم می‌کند.

 
اعضای خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ می‌توانند برای طرح نیازمندی‌ها و مشکلات خود از این طریق به‌صورت مستقیم با منابع انسانی شرکت، منابع انسانی گروه و در نهایت، نماینده گروه ارتباط برقرار کنند. 
این سامانه از طریق مرورگر وب به نشانی https://hamkar.golrang.com و یا نصب نرم‌افزار بر روی تلفن همراه (اندروید و IOS) بدون محدودیت زمانی و مکانی قابل دسترسی است.
امید است با استفاده از این بستر، شرایط برای طرح و رفع مشکلات و چالش‌های همکاران در درون خانواده گروه صنعتی، میسر و موجبات ارتقای سطح رضایت همکاران عزیز فراهم شود.