اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
golrangsystem-socials-print
گلرنگ سیستم از محمد حیدری راد تقدیر کرد

گلرنگ سیستم از محمد حیدری راد تقدیر کرد

گلرنگ سیستم از محمد حیدری راد تقدیر کرد
به مناسبت کسب مدال نقره در المپیاد علمی دانشجویی کشور
مراسم تقدیر از محمد حیدری راد از همکاران گلرنگ سیستم به خاطر کسب مدال نقره در رشته مهندسی کامپیوتر در بیست‌و‌هشتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گلرنگ سیستم، علیرضا کیان‌پور در ابتدای این مراسم گفت:« این خبر برای ما بسیار خوشحال‌کننده است. ما به همکارانی که در حوزه‌های مختلف مقام کسب می‌کنند افتخار می‌کنیم. ما همکارانی داریم که در حال خلق معنا در جنبه‌های مختلف زندگی خود همچون ورزش، هنر و علم هستند.معنایی که برای بقیه همکاران نیز الهام‌بخش است و روحیه آن‌ها را بالا می‌برد. حضور شما و معنایی که در زندگی شخصی‌تان دارید باعث می‌شود گلرنگ سیستم نیز یک هدف و معنای خاص برای خود ایجاد کند.شما باعث افتخار گلرنگ سیستم هستید و امیدواریم با همین روحیه و انگیزه به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید.»
سپس محمد حیدری‌راد، کارشناس تحلیل‌داده و دانش‌آموختۀ دانشگاه امیرکبیر با اشاره به المپیاد علمی دانشجویی که در آن موفق به کسب مدال نقره شده بود گفت :«در المپیاد کشوری هر دانشگاه از میان دانشجویان داوطلب پنج نفر را بر اساس معدل، انتخاب می‌کند؛ خوشبختانه، من جزء این پنج نفر بودم. از ابتدای فروردین تا آخر تیر برای المپیاد آماده شدم. مرحله اول آزمون بسیار دشوار بود؛ سؤالات بسیار سخت بود و برای حل کردنشان باید از خلاقیت استفاده می‌کردم. باافتخار اعلام می‌کنم که باپشتکار و تلاش، موفق شدم این مرحله را رد کنم و مدال بگیرم.»
در ادامه این مراسم منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی، سعید حاجی‌پور مدیر مالی، علی ثابتیان مدیر کسب‌وکارهای دیجیتال، مسعود اقدسی فام رئیس واحد تحلیل داده و هوش مصنوعی، نیما بابایی رئیس واحد مدیریت زیرساخت داده سخنرانی کردند.
مراسم تقدیر از محمد حیدری راد به همت معاونت سرمایه‌های انسانی 6 مهر، ساعت 10صبح در سالن جلسات طبقه سوم برج گلرنگ با اهداء لوح تقدیر، هدیه نقدی و دسته‌گل پایان یافت.