اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
golrangsystem-socials-print
مراسم تودیع ابراهیم منافی و معارفه علی ایمانی

مراسم تودیع ابراهیم منافی و معارفه علی ایمانی

با حضور مدیران ارشد برگزار شد

صبح امروز شنبه 31 تیر، مراسم تودیع ابراهیم منافی مدیر فروش و ارتباط با مشتری و معارفه علی ایمانی به‌عنوان جایگزین ایشان با حضور مدیران ارشد گلرنگ سیستم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا کیان‌پور مدیرعامل در ابتدای این مراسم با قدردانی از عملکرد واحد فروش و ارتباط با مشتری گفت: «ابراهیم منافی پر از تجربه‌های فنی و روابط انسانی است. ایشان به دلیل رویکرد تعاملی که دارند یکی از مدیران و وزنه‌های ارزشمند شرکت و منشأ اثر در خانواده گلرنگ سیستم هستند.»

سپس مهرداد خطیبی معاون مشتریان و توسعه کسب‌وکار با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی ابراهیم منافی افزود: «تیم داری، حمایتگری و مشوق بودن، دقت، تمرکز و تعصبی که ایشان در کار خود داشتند، بسیار ارزشمند است. همین جنس ارتباط و تعامل با مشتریان باعث ایجاد اتفاقات مثبت و رشد شرکت شد.»

منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی در ادامه مراسم گفت: «پیش از مراسم با آقای منافی خاطرات همکاری این چندساله را مرور کردیم. خداحافظی از ایشان با توجه به نقش موثری که داشتند کار سختی است. امیدوارم مسیر پیشِ‌روی ایشان پر از موفقیت، سلامتی و سربلندی باشد.»

ابراهیم منافی نیز با اشاره به تجربه همکاری خود افزود: «همکاری با گلرنگ سیستم برایم بسیار خوشایند و پر از تجربه‌های طلایی بود. خوشحالم که مسئولیت این تیم به آقای علی ایمانی سپرده‌شده است. از همراهی و حمایت شما سپاسگزارم و برای گروه صنعتی گلرنگ و گلرنگ سیستم آرزوی موفقیت دارم.»

در ادامه این مراسم علیرضا کیان‌پور مدیرعامل، ضمن خوش‌آمد به علی ایمانی ایشان را برای جایگزینی به دلیل پیشنه کاری در گروه صنعتی گلرنگ و گلرنگ سیستم همچنین شناختی که به مجموعه دارند برای این حوزه بسیار مناسب دانستند.

علی ایمانی که پیش از این مدیر پشتیبانی و عملیات شبکه را بر عهده داشت در پایان با اشاره به مسئولیت جدید خود بیان کرد: تلاش می‌کنم با بهره‌گیری از تجربیات آقای منافی و دیگر همکارانم در مسیر رشد و موفقیت اهداف سازمان حرکت کنیم و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.»

این مراسم به همت معاونت سرمایه‌های انسانی از ساعت 11 در سالن جلسات طبقه سوم برج گلرنگ برگزار شد؛ با اهداء لوح تقدیر و هدیه به ابراهیم منافی پایان یافت.