اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
golrangsystem-socials-print
گلرنگ سیستم سالگرد حضور همکارانش را جشن گرفت

گلرنگ سیستم سالگرد حضور همکارانش را جشن گرفت

گلرنگ سیستم سالگرد حضور همکارانش را جشن گرفت
سومین مراسم شادباش سالگرد حضور 27 همکار با هدف قدردانی و تقدیر از تلاش‌های ایشان در برج گلرنگ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم به رسم یادبود تابلویی با تصویر همکار، تعداد سال حضور، به همراه پیام‌های تبریک‌ صوتی از طرف علیرضا کیان‌پور مدیرعامل، معاون یا مدیر واحد مربوطه و منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی، به شرکت کنندگان اهداء شد.
علیرضا کیان‌پور مدیرعامل در پیام صوتی خود با تبریک سالگرد حضور همکاران از زحمات، همدلی و همراهی آنان قدردانی کرد و گفت: «امیدوارم با ایجاد محیطی آرام در گلرنگ سیستم در کنار یگدیگر به اهدافمان برسیم».
مهرداد خطیبی معاون مشتریان و توسعه کسب‌وکار در پیام صوتی خود با تبریک سالگرد حضور همکاران از تلاش و زحمات، آنان صمیمانه قدردانی کرد و گفت: «موفقیت هر سازمانی به همدلی و همبستگی میان کارکنانمان بستگی دارد، امید دارم با سخت کوشی، فداکاری و تعهد بتوانیم آینده‌ای روز‌به‌روز درخشان‌تر خلق کنیم. قطعاً بدون کمک‌های شما عزیزان، شرکت به جایگاه فعلی نمی‌رسید. شما قلب این سازمان و نیروی محرکه همۀ فعالیت‌هایی هستید که تاکنون انجام شده و خواهد شد. امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم چشم‌انداز گلرنگ سیستم و گروه صنعتی را به واقعیت تبدیل کنیم. 
افتخار می‌کنم به همراهی با شما همکاران گرانقدر، سال کاری پیش رو فرصتی تازه برای رشد و اتفاق‌های عالی و مشترک است».
منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی نیز در پیام خود با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین دارایی ما سرمایه‌های انسانی هستند گفت: «یقین داریم باوجود شما عزیزان پرتلاش و توانمند رسیدن به اهداف تسهیل میگردد». 
مائده خزاعی نیز در این مراسم با 10 سال سابقه به‌عنوان قدیمی‌ترین همکار گلرنگ‌سیستم در این دوره شناخته شد.
مراسم سالگرد حضور همکاران ویژه خرداد چهارشنبه 31 خرداد 1402، از ساعت 15 تا 16 در نیم‌طبقه برج گلرنگ برگزار شد.