اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
golrangsystem-socials-print
اهداء نشان برترین برند کارفرمایی به نماینده گلرنگ سیستم

اهداء نشان برترین برند کارفرمایی به نماینده گلرنگ سیستم

در پنجمین نمایشگاه کار ایران
گلرنگ‌سیستم برترین برند کارفرمایی از نگاه کارجویان شد

گلرنگ‌سیستم با کسب بالاترین امتیاز در پنجمین نمایشگاه کار ایران به‌عنوان «برترین برند کارفرمایی از نگاه کارجویان» انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی، از مجموع 56 سازمان شرکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه، شرکت گلرنگ سیستم با کسب بالاترین امتیاز، مقام اول و همکاران سیستم و گروه صنعتی انتخاب به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.
لوح سپاس و نشان این نمایشگاه در دومین «هم‌اندیشی کارفرمایان نمایشگاه کار ایران» به منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی نماینده گلرنگ‌سیستم اهداء شد. دبیرخانه نمایشگاه کار ایران برای رتبه‌بندی کارفرمایان شرکت‌کننده در این رویداد، از شاخص‌هایی همچون نظر کارجویان، تعیین وضعیت به‌موقع رزومه‌ها، پاسخگویی به درخواست کارجویان، اعلام اسامی افراد استخدامی و ثبت به‌موقع موقعیت‌های شغلی استفاده می‌کند. 
بنا بر اعلام دبیرخانه این نمایشگاه، سهم شرکت گلرنگ سیستم از 15 هزار نفر بازدیدکننده این نمایشگاه، 2 هزار نفر بازدیدکننده و 1500 رزومه (حضوری و آنلاین) بوده است.
مراسم تقدیر و اهداء نشان دوشنبه بیست و نهم خرداد، هم‌زمان با دومین نشست هم‌اندیشی این نمایشگاه با موضوع ارتقاء برند کارفرمایی و بررسی وضعیت برگزاری نمایشگاه کار (فرصت‌ها و چالش‌ها) به میزبانی جاب‌ویژن در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.