اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
golrangsystem-socials-print
گلرنگ سیستم از زهرا عاشوری تقدیر کرد

گلرنگ سیستم از زهرا عاشوری تقدیر کرد

به مناسبت کسب مقام سوم مسابقات دومیدانی کارگران کشور
گلرنگ سیستم از زهرا عاشوری تقدیر کرد
گلرنگ سیستم از زهرا عاشوری توتکابنی، نماینده خود در تیم دوی امدادی گروه صنعتی گلرنگ که در مسابقات کشوری کارگران مقام سوم را کسب کردند تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی گلرنگ سیستم، تیم چهار نفره گروه صنعتی گلرنگ در این دوره از مسابقات دومیدانی کارگران کشور که 27 اردیبهشت در بوشهر برگزار شد، مقام سوم قهرمانی را از آن خود کرد. علیرضا کیان‌پور در ابتدای این مراسم با اشاره به ذهن و اراده قوی دوندگان گفت: «دوندگان ماراتن درباره پنج کیلومتر پایانی می‌گویند ذهن آن‌هاست که می‌دود نه پاهایشان؛ همین قدرت ذهن هم باعث می‌شود شخصیت‌های محکمی داشته باشند.»
او در پایان با ابراز خوشحالی از وجود کارکنان ورزشکار و هنرمند در گلرنگ سیستم افزود: «امیدوارم علاوه بر ورزش در هنر هم شاهد درخشش همکارانمان باشیم.»
زهرا عاشوری در ادامه با اشاره به سابقه پنج‌ساله خود در رشته تخصصی اسکای رانینگ (دویدن در کوهستان) گفت: «ذهن در دوهای استقامتی بسیار مهم و اثرگذار است. دویدن شما را تغییر می‌دهد باعث می‌شود در مواجهه با سختی‌ها قوی‌تر و صبورتر عمل کنید.»
این مراسم با اهدا حلقه‌گل اهدا گل توسط منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی و مونا احمدزادی مدیرتحول سازمانی گلرنگ‌سیستم پایان یافت.