اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
golrangsystem-socials-print
گلرنگ سیستم از استادان همکار خود تقدیر کرد

گلرنگ سیستم از استادان همکار خود تقدیر کرد

مراسم قدردانی از چهار استاد همکار که سال گذشته در آموزش همکاران گلرنگ سیستمی مشارکت داشتند با حضور مدیرعامل، معاون سرمایه‌های انسانی و برخی مدیران همزمان با روز معلم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گلرنگ‌سیستم، علیرضا کیان‌پور مدیرعامل، نخست با تبریک روز معلم به استادان همکار گفت: معلمی علاوه بر لطف و حس خوشایندی که برای خود فرد دارد، باعث می‌شود انسان با آموزش دیگری بتواند اثری بسیار مثبت از خود به جا بگذارد. قدردان حضور شما معلمان همکارِ درون‌سازمانی که در دوره‌های آموزشی بدو خدمت حضور داشتید و با خلوص نیت دانش خود را منتقل کردید هستم.

منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی نیز با اشاره به دوره‌های بدو خدمتی که برای همکاران جدید برگزار می‌شود گفت: استادان همکار با انتقال دانش و مهارت خود که همسو با ادبیات و زبان گروه صنعتی گلرنگ است همراه ما بودند و اثربخشی مثبتی داشتند. بازخورد و نظرات مثبتی هم از بقیه همکارن دریافت کردیم که واحد آموزش برای بهینه‌سازی مراحل بعدی حتماَ از آن‌ها کمک می‌گیرد. روز معلم فرصت خوبی است تا از شما عزیزان که ما را در آموزش بهتر دیگر همکاران همراهی کردید سپاسگزاری کنیم.

در پایان این مراسم با اهداء گل، لوح سپاس و هدایایی از پدرام سروش پور (آشنایی با نظریه‌ها و مبانی سیستم‌های مدیریت و برنامه‌ریزی تولید)، حامد مؤدب شعار (تحول و نوآوری،MVP و نوآوری در مدل کسب‌وکار)، سعید حاجی پور (تکنیک‌های مالی و اقتصادی در پروژه‌های IT) و نیما همای نیک فر (کارگاه امنیت اطلاعات) تقدیر شد.

این مراسم سه‌شنبه 12 اردیبهشت از ساعت 14 به همت معاونت سرمایه‌های انسانی در اتاق شاتل نوآوری برگزار شد.