اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
golrangsystem-socials-print
حضور گلرنگ سیستم در پنجمین نمایشگاه کار ایران

حضور گلرنگ سیستم در پنجمین نمایشگاه کار ایران

ما با هم برنده‌ایم
حضور گلرنگ سیستم در جامع‌ترین رویداد کاریابی ایران 

 
شرکت گلرنگ سیستم با شعار ما با هم برنده‌ایم (together we win)  با هدف جذب کارشناسان خبره، سخت‌کوش و با انگیزه از پنجم تا هفتم بهمن در پنجمین نمایشگاه کار ایران حضور دارد.
به گزارش روابط‌عمومی گلرنگ سیستم، کارجویان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه بی‌واسطه و رو در رو با مدیران جذب و استخدام معتبرترین شرکت‌های کشور ملاقات کرده و برای استخدام اقدام کنند. گلرنگ سیستم نیز به عنوان یک شرکت IT محور و فعال در عرصه فناوری اطلاعات و تکنولوژی به دنبال تأمین سرمایۀ‌ انسانی متخصص در این حوزه‌‌ است. 

برنامه نویسی و  توسعه سیستم ، پشتیبانی و عملیات شبکه، Machine Learning، مدیر مشتری، تحلیل و طراحی سیستم، پشتیبانی سیست های نرم افزاری، توسعه UI/UX از جمله موقعیت‌های شغلیِ موجود در شرکت گلرنگ سیستم در دفتر تهران و مشهد است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سامانه منابع انسانی گلرنگ به نشانی اینترنتی  https://people.golrang.com  مراجعه کنید.

علاقمندان می‌توانند در پنجمین نمایشگاه ملی کار ایران که 5 تا 7 بهمن به مدت 3 روز دایر است از ساعت 9 صبح تا 5 عصر در سالن B شماره 97 برج میلاد از غرفه گلرنگ سیستم بازدید کنند.