اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
golrangsystem-socials-print
فصل دوم دورهمی‌ های نوآوری به زودی آغاز می‌ شود

فصل دوم دورهمی‌ های نوآوری به زودی آغاز می‌ شود

فصل دوم دورهمی‌های نوآوری با تمرکز بر فعالیت‌های مشارکتی و تعاملی به زودی آغاز خواهد شد. سینما نوآوری، دورخوانی‌کتاب، دورهمی‌های مجازی، بازی‌های جدید و کارگاه‌های آموزشی بخش‌های مختلف این دوره را تشکیل خواهد داد. 
فصل پیشین دورهمی‌های نوآوری از آذر 1400 تا آبان 1401 در قالب 18 جلسه به صورت مجازی برگزار شد. چارچوب‌های نوآوری، الگوهای مدل کسب و کار، تز نوآوری، سرنخ‌های نوآوری، نوآوری از منظر ارتباطات، تکنیک‌های حل مسئله، اعتماد و... از جمله مباحث مطرح شده در فصل اول دورهمی‌های نوآوری بوده است.

 

آنچه در ادامه می‌آید معرفی کوتاه از بخش‌های مختلف فصل دوم دورهمی‌های نوآوری است. 

 

سینما نوآوری:   
هر دو هفته یک فیلم( انیمیشن یا سینمایی) با موضوعات مرتبط با حوزه نوآوری، مدیریت و موفقیت، آشنایی با نخبگان دنیای فناوری و کسب و کار و... برای همراهان نوآور به نمایش در می‌آید. پیش از نمایش یک معرفی کوتاه و دلایل انتخاب آن برای نمایش ارائه می‌شود. شرکت‌کنندگان نیز درباره دریافت خود از فیلم در پایان بحث و تبادل نظر خواهند کرد. 

فیلم‌های پیشنهادی : 
•    داستان مارک زاکربرگ خالق فیسبوک
•    داستان آلن تورینگ خالق رایانه و پدر علم هوش مصنوعی
•    داستان استیو جابز خالق اپل
•    داستان نیکلاس تسلا خالق جریان متناوب
•    داستان ادیسون مخترع خلاق
 
دورخوانی کتاب : 
عصرانه‌های ادبی (کتاب) با همكاری و مشارکت علاقه‌مندان به کتاب با حضور یک مدیر مدعو برگزار می‌شود. هدف از این برنامه اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی به شیوه مشارکتی و گروهی در میان نوآوران است.
انتخاب کتاب در راستای سیاست‌های ادبیات نوآوری و آشنایی با چهره‌های شاخص و موثر در حوزه کسب و کار انجام گیرد. 

دورهمی‌های مجازی:
گفت‌وگوی لایو با یکی از نخبگان یا افراد موفق ایرانی در حوزه فن‌آوری، دانشگاه، کسب و کار و ... که در ایران و یا خارج از کشور هستند در این دورهمی‌ها برگزار می‌گردد. نوآوران در این دورهمی‌ها درباره موضوعات مختلف جلسه با مهمان گفتگو و تبادل نظر می‌کنند.