اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
golrangsystem-socials-print
سامانه مدیریت ایده در شرکت گلرنگ سیستم راه اندازی شد

سامانه مدیریت ایده در شرکت گلرنگ سیستم راه اندازی شد

نوآوری مستمر می‌تواند منجر به رهبری بازار شود که این امر مستلزم جریان مداوم و بروز بودن ایده‌ها است، در همین راستا و با هدف توسعه و ایجاد تحول سازمانی گلرنگ سیستم و برای دستیابی به ایده‌های متنوع، سامانه مدیریت ایده در پورتال نوآوری گلرنگ سیستم راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، به نقل از همکاران منابع انسانی سامانه مدیریت ایده با هدف توسعه و ایجاد تحول سازمانی گلرنگ سیستم و برای دستیابی به ایده‌های متنوع، سامانه مدیریت ایده در پورتال نوآوری گلرنگ سیستم راه‌اندازی شد.

نوآوری مستمر می‌تواند منجر به رهبری بازار شود که این امر مستلزم جریان مداوم و بروز بودن ایده‌ها است، در همین راستا و با تحول و نوآوری در سازمان‌ها ابتدا با بیان مسئله و یا طرح یک ایده شروع می‌شود. در واقع مدیریت ایده، به فرآیند جذب، ارزیابی، اولویت‌بندی و به اشتراک‌گذاری درست آنها گفته می‌شود. این امر در کنار سهولت بیان و تبادل ایده‌ها از طریق کارکنان، متضمن موفقیت سازمان در امر تحول و نوآوری خواهد بود. 

به همین منظور سامانه‌ی مدیریت ایده گلرنگ سیستم برای به اشتراک‌گذاری ایده‌های کارکنان و مدیریت مناسب آن در جریان فرایندهای نوآوری سازمانی راه‌اندازی شده است.
در این سامانه، تمامی همکاران محترم می‌توانند پس از عضویت در برنامه نوآوری گلرنگ سیستم، نسبت به بیان مسائل و یا طرح ایده‌های نوآورانه مرتبط با حوزه‌های کسب و کاری و تز نوآوری گلرنگ سیستم اقدام نمایند.

 

 

ویدیوی راهنمای کار با سامانه مدیریت ایده در پرتال از طریق لینک زیر قابل دسترسی است و شما همکاران گرامی به راحتی می‌توانید ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگدارید.


https://portal.golrang.com/innovation/SitePages/Idea_Cartable.aspx