اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
golrangsystem-socials-print
گلرنگ سیستم دوره‌های آموزشی با موضوعات متنوع برگزار می‌کند

گلرنگ سیستم دوره‌های آموزشی با موضوعات متنوع برگزار می‌کند

ما در گلرنگ سیستم برای همکاران جدیدی که به تازگی به جمع ما پیوستن در ابتدای ورود آنها دوره‌های آموزشی کاربردی، مرتبط با هر واحد را برگزار می‌کنیم این دوره‌ها به صورت فصلی و با موضوعات متفاوت با هدف تقویت دانش و مهارت کارکنان برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی، به نقل از همکاران منابع انسانی گلرنگ سیستم، در این دوره‌های آموزشی ابعاد تحلیل سیستم‌ها و مهارت‌های تحلیلی، مهارت‌های ارتباطی و رفتار سازمانی، تیم‌سازی و حل مساله، تحول و نوآوری، تکنیک‌های ارزیابی مالی و اقتصادی پروژه‌های فناوری اطلاعات، کارگاه امنیت اطلاعات و دوره چرخه حیات پروژه‌های IT با تدریس اساتید فعال در این حوزه‌‌ها صورت می‌گیرد. آموزش یک وظیفه اساسی و یک فرآیند مداوم و همیشگی است پس چه شرکتی کارکنان جدید استخدام کرده باشد، چه محصول جدیدی راه‌اندازی کرده باشد یا صرفاً بخواهد کارکنان خود را چابک نگه دارد، باید برنامه‌های آموزشی مستمر برای کارکنان خود داشته باشد. این موضوع دور از ذهن نیست که آموزش صحیح کارمندان را قادر می‌سازد تا در هر زمان به خوبی در کار خود عمل کنند و همیشه در انجام کارها بهره‌وری بالایی داشته باشند.
آموزش موقت و یا تمام شدنی نیست و به صورت مستمر در هر سازمانی برای تقویت کارکنان امری ضروری است. به همین جهت گلرنگ سیستم با ایجاد یک محیط یادگیرنده و آموزشی کمک می‌کند که انعطاف‌پذیری، سازگاری، چابکی، بهره‌وری و مقیاس‌پذیری را در شرکت تسهیل کند.