اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
golrangsystem-socials-print
مهمانی پایان سال شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، گلرنگ سیستم، آریان تجارت شرق و گلرنگ موتور

مهمانی پایان سال شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، گلرنگ سیستم، آریان تجارت شرق و گلرنگ موتور

مهمانی پایان سال شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، گلرنگ سیستم، آریان تجارت شرق و گلرنگ موتور، شامگاه یک‌شنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۷ در سفره‌خانه سیمرغ برگزار شد.
در این جشن که با حضور مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، معاونین، مدیران و همکاران شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، گلرنگ سیستم و آریان تجارت شرق برگزار شد، دکتر فضلی در ابتدا بیان داشت: تشکر می‌کنم از بابت تمام زحمات شما در سال‌های گذشته، به ویژه سال ۹۷ و دست مریزاد می‌گویم به همه‌ی شما همکاران عزیز که غیرتمندانه در جهت اعتلای مجموعه‌ی گروه صنعتی گلرنگ با تمام وجود تلاش می‌کنید.
در ادامه دکتر فضلی در فضایی صمیمانه و تعاملی، از همکاران خواست تا عنوان کنند دوست دارند درباره‌ی چه مباحثی صحبت شود؟ و همکاران دستاوردهای سال ۹۷، برنامه‌های آینده و برنامه‌های گروه صنعتی گلرنگ در سطح جهانی را پیشنهاد دادند.
دکتر فضلی درباره دستاوردهای سال ۹۷ بیان داشت: الحمدلله دستاوردهای خیلی خوبی در سال ۹۷ داشتیم و با زحماتی که همه‌ی همکاران کشیدند امسال توانستیم خدمات ارزنده‌تری را به کشورمان که لایق بهترین‌هاست ارائه دهیم. امسال سهم بازارمان در بسیاری از زمینه‌ها رشد داشت. همین طور توانستیم فعالیت‌های ویژه‌ای را به ثمر برسانیم؛ که این فعالیت‌ها می‌تواند امکان حضور ما را در بازارهای بین‌المللی به نحو مطلوب‌تری فراهم کند.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ درخصوص برنامه‌های آینده بیان داشت: در سال ۹۸ برنامه‌هایی داریم که با توجه به تجربیاتمان در این سال‌ها علی‌الخصوص سال ۹۷ زمینه بسیار مطلوبی را به منظور رشد فزاینده‌تر فراهم می‌کند.
دکتر فضلی درمورد برنامه‌های گروه صنعتی گلرنگ در سطح جهانی ابراز داشت: با یاری خدا، امروز اولین یک تفاهم‌نامه‌ی بین‌المللی را امضا کردیم. برای جهانی شدن باید اسباب جهانی شدن را فراهم کنیم و این تفاهم یکی از این مقدمات بود.
همچنین مدتی است در عراق در زمینه‌ی تولید شوینده فعال شده‌ایم. در افغانستان حضور داریم و در روسیه در سال ۹۸ به امید خدا حضور خواهیم داشت.
دکتر فضلی تاکید کرد: ما زمانی می‌توانیم از آینده‌ی درخشان گروه صنعتی گلرنگ اطمینان داشته باشیم که از یک سبد سهام جهانی برخوردار باشیم. بازار ایران بازاری است که نسبت به آن عشق می‌ورزیم. حضور در این بازار برایمان مسرت‌بخش است اما این حضور، اگرچه لازم است، کافی نیست. شرط کافی این است که در بازارهای بین‌المللی هم بتوانیم حضور داشته باشیم.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تصریح کرد: همه می‌دانیم که سال ۹۸ سال خاصی است و رسیدن به اهداف بزرگی که در ذهن داریم، پشتکاری ویژه و حمیت و تعاملی جدی می‌طلبد.
در ادامه دکتر فضلی از همکاران خواستند تا درباره‌ی چگونگی یک حضور موثر ابراز نظر کنند و از سوی همکاران، بر تاثیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات در این خصوص تاکید شد.
دکتر ابراهیمی معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ در این باره ابراز داشت: یک حضور قدرتمند و موثر در بازارهای بین‌المللی، از جمله روسیه، میسر و در دسترس است به شرط آن که سیستم‌ها و فناوری اطلاعات به عنوان یک عامل مهم و استراتژیک، حمایتی که لازم است از کسب‌وکارها به عمل آورد تا عزیزان فعال در کسب‌وکارها بدون دغدغه بتوانند روی فعالیت‌هایشان تمرکز کنند.
دکتر عباسی مدیر عامل شرکت گلرنگ سیستم نیز با تاکید بر اهمیت پشتیبانی سیستم‌ها بیان داشت: حضور تک تک همکاران گلرنگ سیستم در رشد بزرگ گروه صنعتی گلرنگ و جهانی شدن آن بسیار اثربخش و مهم است.
اجرای گروه موسیقی، پذیرایی و صرف شام پایان بخش این مراسم به یادماندنی بود.