اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
golrangsystem-socials-print
ششمین سالگرد تأسیس شرکت گلرنگ سیستم

ششمین سالگرد تأسیس شرکت گلرنگ سیستم

گــلرنگ سیستم یکـی از شـرکــت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی گـلرنگ است که در سال 1396 تاسیس شد و در زمینه فناوری‌های دیجیتال، مراکــز داده و ارتـبــاطات، سامانه‌های مدیریت منابـع سازمانی، داده‌پـژوهی و هوش مصنوعی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی، با تلاش و پشتکار تمامی همکاران و همراهان خانواده گلرنگ سیستم امروز ۶ ساله شدیم، ما در این چند سال با تکیه بر سرمایه‌های انسانی متخصص و نوآور گسترش قابل توجهی در عرصۀ فناوری‌های دیجیتال برای توانمند ساختن کسب‌و‌کارها ایجاد کرده و امیدواریم در سال‌های پیش رو، با گسترش خانواده گلرنگ سیستم و حضور مستمر همراهانمان، بتوانیم پویاتر و بالنده‌تر شویم. 

سالگرد هر سازمانی روز بزرگی است و این روز فرصت خوبی برای ارج نهادن به تلاش صادقانه مدیران، مهندسان و کارکنان شرکت و تجلیل از شتاب و فعالیت مستمر با پیشرفته‌ترین فناوری‌های دیجیتال، ساخت و توسعه سازمان یادگیرنده با دانش، تجربه و نیروی انسانی کارآمد است که الان بر سکوی موفقیت 6 ساله خود ایستاده‌ایم. از این رو این مناسبت بزرگ را جشن گرفتیم و به اعضای خانواده گلرنگ سیستم تبریک می‌گوییم، می‌دانیم که سفر آسانی نبوده، اما رضایت بخش بوده است. منتظر بهترین‌ها در سال‌های آینده هستیم.

با آرزوی سال‌های طولانی کسب و کار موفق، ششمین سالگرد تاسیس گلرنگ سیستم مبارک.