معرفی گــلرنگ سیستم

شــرکت گــلرنگ سیستم (سهامی خاص) یکـی از شـرکــت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی گـلرنگ و فعال در زمینه فن‌آوری‌های دیجیتال، مراکــز داده و ارتـبــاطات، سامانه‌های مدیریت منابـع سازمانی، داده‌پـژوهی و هوش مصنوعی است.
گلرنگ سیستم با هدفِ ارائه‌ راه‌‌حل‌های فن‌آورانه اطلاعات و مشاوره برای كمك به خلق ارزش، افزایش بهره‌وری، رشد، توانمندسازی و افزایش سود‌آوری گروه صنعتی گلرنگ شکل گرفته است. 
گلرنگ سیستم بازوی توسعه فناوری اطلاعات و تکنولوژی گروه صنعتی گلرنگ است. هموار کردن مسیر و استفاده از همۀ ظرفیت‌های موجود برای  سفرِ تحولِ دیجیتالِ گروه صنعتی از وظایف اصلی و ماموریت جدید این شرکت است. گسترش کاربرد فن‌آوری‌های دیجـیتال در صنعـت و روند حرکت گروه صنعتی گلرنگ به سوی جهانی شدن، گلرنگ سیستم را بر آن داشته تا در حوزه‌های مختلف به همه‌ی شرکت‎های گروه و نیز بازارهای داخلی و خارجی خــدمات ارائه کند.

محصولات

محصولات گلرنگ سیستم در قالب راهکارهای نرم‌افزاری و پلتفرمی ارائه می‌شود. این محصولات انعطاف‌پذیر، فرآیندگرا و اطلاعات محور است که مجموعه‌ای از ماژول‌های یکپارچه، آماده راه‌اندازی، از پیش طراحی و مهندسی شده اما قابل تنظیم و پیکربندی بر اساس نیازهای پویای سازمان‌ها است.
علاوه‌بر این، گلرنگ سیستم متناسب با نیازمندی‌های گروه صنعتی گلرنگ، راهکارها و سیستم‌های مدیریت یکپارچه ویژۀ شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با آن را طراحی کرده است. 

محصولات

خدمات

همکاران ما با هدف بهره‌برداری از محصولات گلرنگ سیستم با بهترین کیفیت در همه مراحل سفر استقرار سیستم‌ها در سازمان و کسب‌وکارهای مشتریان، از اولین مراحل انطباق با کسب و کار تا پشتیبانی و رفع موارد اجرایی در کنار آنان هستند.

مشتریان

مهم ترین خبرها و رویداد ها