اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
golrangsystem-socials-print
شرکت گلرنگ سیستم به لیست شرکت‌های دانش بنیان پیوست

شرکت گلرنگ سیستم به لیست شرکت‌های دانش بنیان پیوست

شرکت گلرنگ سیستم با پیوستن به جمع شرکت‌های دانش بنیان در توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای تحول دیجیتال، گسترش نوآوری، تجاری‌سازی و و خلق ارزش در حوزه فناوری‌ دیجیتال نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، شرکت گلرنگ سیستم با تولید محصول GNG Framework با موفقیت در لیست شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفت و مراسمی با حضور دکتر علیرضا کیان‌پور مدیرعامل و تمامی همکاران وابسته برگزار شد.
تخصص تعهد و انگیزه ویژگی همکاران گران‌قدری است که رشد خانواده بزرگ صنعتی گلرنگ مرهون پشتکار مثال زدنی و همت وصف ناشدنی آن‌هاست. موفقیت شرکت گلرنگ سیستم در تولید محصول GNG Framework و پیوستن این شرکت، به لیست شرکت‌های دانش بنیان را به تمامی اعضای خانواده گروه صنعتی گلرنگ، به ویژه همکاران پرتلاشمان در گلرنگ سیستم تبریک عرض می‌کنیم.
شرکت‌های دانش بنیان به‌عنوان منابع مهم درآمد، اشتغال و همچنین عامل قابل توجهی در توسعه اقتصادی شناخته می‌شوند که به کمک بهره‌وری باعث کاهش تورم و افزایش درآمد می‌شوند. این امر به تعریف ابعاد اصلی یک شرکت دانش‌بنیان کمک می‌کند. از این رو شرکت گلرنگ سیستم با پیوستن به جمع شرکت‌های دانش بنیان در توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری‌های برتر و با خلق ارزش به ویژه در تولید نرم‌افزارهای مربوطه نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند.